Czy w niedalekiej przyszłości voiceboty będą miały kluczowe znaczenie w obsłudze klienta?

Czy w niedalekiej przyszłości voiceboty będą miały kluczowe znaczenie w obsłudze klienta?

Warto przeczytać

Często zdarza się, że dzwoniąc na infolinię, długo musicie czekać, zanim zostaniecie połączeni z konsultantem. Jest to, co najmniej denerwujące, ponieważ sprawa, którą załatwicie w minutę musi zostać poprzedzona słuchaniem irytującej melodii. Również konsultanci często są zmęczeni swoją pracą. W końcu to też tylko ludzie. Właśnie! Tylko ludzie. Dlatego przyszłością w obsłudze klienta są voiceboty.

Dzięki voicebotom oszczędzicie czas

Voiceboty są genialnym wynalazkiem, dzięki którym zapomnicie o tym, czym jest czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Zostały zaprojektowane w celu szybkiej obsługi klienta. Voiceboty mają istotne znaczenie także dla firm. Na zadowolenie lub nie osoby korzystającej z ich usług duży wpływ ma szybkość reakcji. W związku z tym, może mieć to wpływ na dalsze korzystanie z usług danej firmy lub kupno jej produktów. Ten wynalazek z pewnością sprawdzi się na większą skalę, niż dotychczas, a klienci rzadziej będą rozważać przejście do konkurencji.

Kultura i inteligencja to podstawa

Voiceboty zostały zaprojektowane tak, by swoją obsługą zachwycać klientów. Oprócz tego, że oszczędzają ich czas, wykazują wysoką elokwencję i inteligencję w trakcie rozmowy. Dzięki temu klienci odnoszą wrażenie, że rozmawiają z żywą osobą. Ma to bardzo duży wpływ na ich satysfakcję. Będąc właścicielami firm, macie pewność, że nie stracicie klientów, a wręcz przeciwnie- zyskacie nowych.

Voiceboty a zwolnienia lekarskie

Bywa tak, że jeden lub więcej pracowników infolinii zachorowało. Odbija się to na działaniu firmy. Kolejka oczekujących na połączenie z konsultantem się wydłuża, ponieważ zastąpić taką osobę nie jest łatwo. Chyba, że zdecydujecie się na voicebota. Odpowiednio zaprogramowany, profesjonalnie przejmie obowiązki osoby znajdującej się na zwolnieniu lekarskim. Ba! On nigdy na takie nie pójdzie. Daje Wam to pewność, że obsługa klienta przez telefon w Waszej firmie zawsze będzie przebiegała płynnie.

Odpowiednie przygotowanie i do roboty!

Wszystkie voiceboty, by prawidłowo wykonywać swoje obowiązki, muszą zostać odpowiednio przygotowane. Może być to na przykład burza mózgów. Przeanalizujcie wspólnie nagrania rozmów, podzielcie się swoimi spostrzeżeniami i macie gotowy scenariusz dla voicebota. Właściwie zaprogramowany będzie świadczył Waszym klientom obsługę na najwyższym poziomie. Niezależnie od sektora, w jakim działa firma, pokieruje rozmową w odpowiednim kierunku.

Szybkie rozpoznanie klienta

Bardzo ważną zaletą voicebotów jest ich możliwość identyfikacji na podstawie głosu. Dzięki temu od razu wie z kim rozmawia i jak poprowadzić rozmowę. Jego zakres działań może być bardzo szeroki. Będzie on potrafił podać wartość zaległej faktury, poinformować o statusie zamówienia, umówić na wizytę, zarezerwować miejsce w restauracji lub samolocie itp.

Voiceboty to zdecydowanie technologiczna przyszłość wielu przedsiębiorstw. Dzięki temu wynalazkowi firmy będą mogły działać na najwyższych obrotach. Klienci natomiast będą zadowoleni z szybkiej obsługi. Jest to obustronna korzyść.

 

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments