Jak zapakować luksusowe słodycze?

Jak zapakować luksusowe słodycze?

Warto przeczytać

Wiele marek do reklamowania swoich produktów używa nie tylko marketingu internetowego, ale także tradycyjnej reklamy, w tym między innymi opakowań produktowych. Jak pakowane są luksusowe słodycze?

Dlaczego wygląd opakowań jest ważny?

Opakowania produktowe, odgrywają bardzo ważną rolę w branży zakupów, nie tylko stacjonarnych, ale i także e-commerce. Opakowania, poza tym, że mają za zadanie chronić produkt, który się w nich znajduje, pełnią także ważne funkcje reklamowe. Badania marketingowe pokazują, że estetyczny wygląd opakowań oraz ich ekologiczny charakter, liczą się coraz bardziej dla konsumentów, którzy są skłonni dopłacić więcej za produkt, który jest porządnie zapakowany.

W branży luksusowych słodyczy szczególnie ważne jest, by pudełka odzwierciedlały charakter premium produktów, które się w nich znajdują. Toteż stosowane są różne rozwiązania, mające na celu nadać opakowaniom elegancki charakter.

Pudełko może zostać obwiązane elegancką wstążką, uszlachetnione drukiem UV lub wykończone złotą folią. Takie rozwiązania stosuje między innymi lider w branży opakowań – firma Packhelp. Na pudełku można także wytłoczyć eleganckie napisy i logotyp firmy. A jakie rozwiązania stosują w praktyce znane marki? Przyjrzyjmy się im!

Oto ciekawe pomysły na opakowania z branży luksusowych produktów spożywczych

#1 Godiva

Godiva to producent różnego rodzaju słodyczy, nie tylko luksusowych. Te, które są bardziej ekskluzywne, pakowane są w wyjątkowe i przepiękne pudełka. GODIVA często korzysta ze złotych i brązowych kolorów, perfekcyjnie je ze sobą łącząc. Często zamyka także swoje pudełka eleganckimi czerwonymi lub różowymi wstążkami. Jeden z produktów GODIVA, luksusowe trufle, jest pakowany w podłużne pudełka, których nadruk przypomina odlew z czekolady. Takie kreatywne pomysły są bardzo cenione przez konsumentów!

#2 Beau Cacao

Beau Cacao to producent czekolady, która także jest pakowana niezwykle efektownie. Wyroby Beau Cacao są pakowane w papierowe złocone opakowania w kolorach czerwieni, żółci i podobnych. Tworząc te projekty opakowań, marketingowcy Beau Cacao dobrze wiedzieli, co robią. Barwy te najbardziej oddziałują na nasze podniebienie i ośrodki nerwowe głodu i sytości.

#3 Pana Chocolate

Pana Chocolate to kolejny przykład producenta słodyczy, który bardzo dba o wygląd opakowań. Nie dość, że słodycze Pana Chocholate są pakowane jak luksusowa biżuteria, to jeszcze w środku opakowania znalazło się miejsce na kreatywne napisy. Takie zabiegi estetyczne są bardzo cenione przez konsumentów, zwłaszcza z segmentu premium!

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o