Wyróżnienie się na tle konkurencji to jeden ze sposobów na odniesienie sukcesu w prowadzonym biznesie. Może w tym bardzo pomóc unikalna cecha produktu, oryginalne opakowanie lub jakakolwiek inna wartość dodana. Okazuje się, że na sukces w branży może też wpłynąć rodzaj stosowanej taśmy klejącej. Wybór pomiędzy zwykłą taśmą pakową, która umożliwia zabezpieczenie towaru na czas wysyłki i magazynowania, a taśmą z nadrukiem, przed którą oprócz tej podstawowej funkcji stoi również wiele innych zadań nie zawsze jest prosty.
Spis Treści
Taśma klejąca wypromuje Twoją firmę
Wielu przedsiębiorców bagatelizuje potencjał, jaki kryją w sobie taśmy z nadrukiem. Traktując je jak zbędny i nieuzasadniony wydatek, rezygnuje z nich na rzecz stosowania zwykłych taśm do pakowania. Tymczasem te pierwsze mogą istotnie wpłynąć na kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy i pomóc w dotarciu do nowych klientów. Warto więc rozważyć, czy stosowanie spersonalizowanej taśmy nie będzie lepszą alternatywą, która pomoże w pokierowaniu rozwojem firmy we właściwym kierunku.
Wybierz rodzaj taśmy klejącej
Niezależnie od tego, czy przedsiębiorca decyduje się na stosowanie taśmy z nadrukiem, czy też zwykłej taśmy do pakowania, powinien najpierw wybrać, jaki jej rodzaj będzie najodpowiedniejszy do prowadzonej przez niego działalności. Wybór może paść na taśmę wyprodukowaną na nośniku polipropylenowym (PP) lub PVC. Nośnik z kolei może zostać pokryty jednym z trzech rodzajów klejów: akrylowym, solvent (na bazie kauczuku naturalnego) lub hot melt (kauczuk syntetyczny).
W zależności od dokonanego wyboru właściwości klejące taśmy oraz jej zastosowanie mogą się nieco różnić. Dlatego bardzo istotne jest zaznajomienie się wcześniej z możliwościami i przeznaczeniem każdej z nich i dostosowanie rodzaju taśmy do profilu prowadzonej działalności. Dla przykładu warto dodać, że na rynku dostępne są taśmy odznaczające się doskonałymi właściwościami klejącymi oraz trwałością w szerokim zakresie temperatur, umożliwiające zabezpieczanie paczek z wielkimi i ciężkimi przedmiotami itd.
Wykorzystaj potencjał taśmy
Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na korzystanie z taśmy z nadrukiem, mogą odnieść z tego tytułu wiele korzyści. Jedną z nich jest możliwość wykorzystania nośnika taśmy, jako dodatkowej powierzchni, która służy promocji firmy. Na nadruku umieszcza się informacje zgodne z życzeniem przedsiębiorcy. Najczęściej jest to logo, adres strony internetowej przedsiębiorstwa, adres siedziby firmy lub hasło reklamowe. Cele postawione przez przedsiębiorcę mogą jednak wymagać umieszczenia innego przekazu.
Informacja zawarta na taśmie dociera nie tylko do klienta, a zarazem adresata przesyłki, ale również wielu osób pośredniczących w jej doręczeniu. Dzięki temu przedsiębiorca może poszerzyć grono swoich klientów. Co więcej, nadruk sprzyja też budowaniu pozytywnego wizerunku firmy, co pomaga w jej dalszym rozwoju. Stosowanie taśm z nadrukiem często jest więc efektem przemyślanych działań, które mają pomóc w realizacji długoterminowych celów.
Popracuj nad odbiorem wizualnym
Towary sprzedają się nie tylko dobrej jakości produktem, ale także opakowaniem. Jeśli przedsiębiorca chce wywrzeć wrażenie na swoich klientach, powinien zwrócić szczególną uwagę na to, z jakich akcesoriów korzysta przy ich pakowaniu. Tu w grę wchodzą różne możliwości. Można zdecydować się na spersonalizowane pudełko lub taśmę pakową z nadrukiem. W tym drugim przypadku taśma stosowana jest zazwyczaj ze zwykłym kartonem tekturowym. Efektowny nadruk potrafi jednak znacząco podnieść estetykę opakowania. Zwraca tym uwagę klienta i osób pośredniczących w dostarczaniu towaru. Jest też dowodem profesjonalnego podejścia przedsiębiorcy do prowadzonego biznesu i dbałości o szczegóły.
Zamów taśmę z nadrukiem
Spersonalizowane taśmy z nadrukiem mają więc wiele zalet. Przedsiębiorcy, którzy o tym zapominają, mogą nie wykorzystać swojej szansy na rozwój firmy. Natomiast ci, którzy zdecydują się je zamówić, muszą wcześniej określić, co dokładnie powinno zostać na nich umieszczone. Jeśli będzie to logo, warto pamiętać o spójnej identyfikacji wizualnej firmy i zwrócić uwagę na to, aby znak graficzny umieszczony na taśmie nie odbiegał wyglądem od tego, który znajduje się na stronie www, dokumentach firmowych i w siedzibie firmy.
Na taśmie może się też znaleźć ostrzeżenie, że wewnątrz przesyłki przewożone są delikatne i wrażliwe na uszkodzenia przedmioty. Stosowanie takiej taśmy jest wyrazem dbałości przedsiębiorcy o to, aby produkt dotarł do klienta w stanie dobrym i nadającym się do użytku. To kolejny dowód na profesjonalizm sprzedającego i jego troskę o dobre relacje z klientem. W praktyce często to właśnie takie szczegóły, obok jakości towaru oraz jego ceny, decydują o tym, że klient decyduje się skorzystać z oferty tego, a nie innego sklepu.
Więcej informacji na temat taśmy z nadrukiem znajdziesz na stronie internetowej producenta https://opakowania24.eu/tasmy-z-wlasnym-nadrukiem.html.